suti

Az oldal a legjobb élmény nyújtása érdekében sütiket használ. Az oldal használatával a sütik automatikusan elfogadásra kerülnek.

Tartalomgyártás és menedzsment

2021.10.10.

euDiákok X IKEA - “Miért jó Ikeás diáknak lenni?”

A tartalom célja, hogy még vonzóbb munkahellyé tegyük az IKEA-át a diák munkavállalók számára.

Megnézem
eudiakok

Feladat

Tartalomgyártás és menedzsment

Megbízó

euDiákok

Iparág

Munkaerő-közvetítés

Probléma

IKEA tévhitek a piacon, gyenge vonzerő a diákok számára.

Megoldás

A kommunikáció célja a brand és bizalomépítés, illetve nem utolsó sorban a toborzás támogatása volt. Tartalmak készítése, amikben izgalmas formában, “a Te utad” narratíva mentén bemutatni a munkaköröket, ahol a diákok munkát tudnak vállalni.

meszaros david

Miért válaszd kreatív ügynökségünk?

dijnyertes

Díjnyertes ügynökség vagyunk

partner

Hivatalos Google és TikTok partnerek vagyunk

adat

Hiszünk az adatvezérelt, kreatív megoldásokban

full service

Full-service ügynökségként komplex szolgáltatást nyújtunk számodra, egy kézben

kampany

Logótól az első kampányodig számíthatsz ránk, és még annál is tovább!

kepzes

Büszkék vagyunk, hogy folyamatos képzést biztosítunk kollégáinknak, így biztos lehetsz a naprakész tudásban

Projekt

euDiákok X IKEA - “Miért jó Ikeás diáknak lenni?”

Díjak

Marketing Diamond díjas projekt

Kapcsolat

Kezdjük el még ma

uzenet

Kérj díjmentes ajánlatot!

Az ajánlatkérés nem jár anyagi kötlezettséggel.

pontok
telefon

Telefonszám

+36 30 139 07 06
masol Másolva!
email
masol Másolva!
cim

Cím

1136, Budapest
Hegedűs Gyula utca 36
fszt. 1-5
masol Másolva!

GYIK

Mennyibe kerül a szolgáltatás?

Nem minden ügyfelünk igénye egyezik, így áraink teljesen egyediek, vállakozásra szabottak.

Mi az a kiszervezett marketing?

A kiszervezett marketing során egy kreatív ügynökség végzi a cég teljes marketing tevékenységét. Ezt abban az esetben érdemes igénybe venni, ha kapacitás hiány lépne fel a vállalatban, cégben, esetleg olyan szakmai hozzáértésre lenne szükség, amely nem áll rendelkezésre. Ez gyorsabb munkafolyamatokat, hatékony menedzsmentet és költséghatékonyságot eredményez az ügyfél számára, és még egy motivált csapat is segíti vállalkozása fejlődését.

Személyesen is lehet veletek találkozni?

Természetesen!

Az első találkozás szeretjük, ha személyesen történik irodánkban vagy akár leendő ügyfélnél. Viszont, ha online formában szeretnék lebonyolítani, természetesen arra is van lehetőség.

Mennyi idő alatt kezditek el az együttműködést?

Azt szoktuk mondani, ha rajtunk múlik azonnal! Az árajánlat kérést beérkezésétől számított 24 órán belül küldjük ki a pontos ajánlatunkat. Amennyiben elfogadásra kerül digitálisan szerződünk, így legrövidebb idő alatt, akár 48 órán belül elkezdhetjük a közös munkát.

Mi történik a kapcsolatfelvétel után?

A kapcsolatfelvétel után mi összeállítunk egy teljesen egyedi együttműködési tervet számodra. Egyeztetünk egy megbeszélést, ahol megismerjük egymást és megbeszéljük az együttműködés részleteit. A hatékony és eredményes együttműködés érdekében, a szükséges szakmai csapat összedugja a fejét és a már bevált folyamatok alapján, kidolgozzuk az együttműködés menetét és küldjük neked a szerződéstervezetet. Miután digitálisan aláírtuk a szerződést, elkezdjük a közös munkát.